Klachten
Bij Gras en Groen werken wij met man en macht om ervoor te zorgen dat u als klant een fraaie tuin krijgt of bijvoorbeeld een mooie schutting. Helaas kan het altijd voorkomen dat je niet tevreden bent. Dan is het prettig dat u Gras en Groen hiervan op de hoogte stelt zodat wij dit naar behoren kunnen oplossen.
Hiervoor vult u het onderstaand contactformulier in of neemt u op een andere wijze contact met ons op.
Klachtenprocedure
Nadat wij uw klacht hebben ontvangen nemen wij binnen twee werkdagen contact met u op. Op basis van uw informatie of aangeleverde foto's behandelen wij uw klacht.
Indien wij u in het gelijk stellen en de klacht op een eenvoudige wijze kunnen herstellen, dan streven wij ernaar deze klachten binnen twee weken op te lossen.
Samen zorgen wij ervoor dat u plezier beleeft aan de werkzaamheden die u door Gras en Groen in uw tuin heeft laten uitvoeren!
Niet tevreden met de geboden oplossing?
Wij streven ernaar om alle klachten naar alle redelijkheid op te lossen. Komen wij er niet samen uit? Dan vragen we hulp bij een geschillencommissie. Daarvoor zijn een tweetal mogelijkheden. Zij kunnen in deze uitzonderlijke gevallen een onafhankelijk oordeel vellen.